Музей транспорту Франкфурту знаходиться в районі Шванхайм (Schwanheim). Дістатись сюди можна з головного залізничного вокзалу трамваєм номер 12.
Музей розташований в здоровому ангарі і більшість експонатів це трамваї.
Перший експонат це вагон який чіплявся до коняк. Коняк в Франкфурті почали мучати з 1872 році, саме тоді в місті запустили першу конку:
В 1884 році в Франкфурті почала функціонувати перша в Німеччині електрифікована трамвайна лінія. По ній катались такі вагони ( сидячі -12, стоячі – 15)
R-Triebwagen використовувався з 1908-1949 рік! Максимальна швидкість – 40 км. Штовхаються – 25, мучають дупу на твердій лавці-18:
Всього в Франкфурті функціонує 10 ліній трамваю з 136 зупинками. С-Triebwagen ( 1913-1960-ті роки). Максимальна швидкість 50 км. Дивлять у вікно – 18, тримаються за поручень – 27:
Всіма трамваями і метро в Франкурті керує компанія VGF (Verkehrsgesellschaft Frankfurt) ( Транспортна компанія Франкфурта). В 2013 році на трамваях було перевезено 52 млн чоловік :. Н-Triebwagen (1939-1972), Максимальна шивдкість 50 км. 22 – дають ногами відпочити, 35 – ненавидять їх:
Красатень. Надпис – “Зупинка міського трамваю”:
Трішки автобусів…хоча це тролейбус. Побудований в 1963 році. Насолоджується поїздкою – 46, мучаються – 53. Возив людей аж до 1984 року:
Які ж вони класні:
Автобус “Гармошка” з 1963 року:
Між автобусами і трамваями така от класна штука у вигляді приблизної карти місцевості навколо Франкфурта:
Гарна іграшка, я дуже довго грався:
Для дітей теж куточок є . Я б таке теж розфарбував )
Ціни на сувенірку:
На другому поверсі теж багато чого цікавого. Таблички з трамваїв:
Одяг кондкуторів і водіїв з ріних часів:
Цінні експонати 🙂
Колекція “штук” які тримають трамвайні дроти:
Класна штука для сортування дріб”язку:
Франу Ірена працює водієм травмаю і заробляє добре. Ви також можете багато заробляти, працюючи водієм трамваю чи автобуса:
Здавалось би все, але це не все. Як виявилось кожні одну/дві/три ( не пам”ятаю) години тут проходить безкоштовна екскурсія ще в один ангар:
Зустрічає нас старенький прибиральник снігу і всякого іншого непотребу. Використовувався з 1930 по 1962 року:
Екскурсія звичайно цікава, навіть в середину трамваїв заходили, але я нічого не зрозумів)). Ka-Beiwagen (1953-1980). Спритних людей – 22, тормози – 63. Максимальна швидкість засекречена:))
Ну і крім трамваїв VGF також керує метро в місті Франкфурт, але це скоріше можна назвати підземним трамваєм, оскільки на багатьох лініях використовують звичайні трамвайні вагони. На 2013 рік у Франкфурті було дев’ять підземних ліній і 86 зупинок. U-bahn за цей рік перевіз 113 млн пасажирів. Старий U1 Triebwagen (1968-1976). Максимальна швидкість – 80 км. Дивляться в темноту – 64, стоячи мучаються в темноті -162
Музей працює лише по неділям і офіційним святам землі Хессен. Вартість квитка для дорослого – 3 гривні.Сайт
Як дістатись:
Від головного залізничного вокзалу Франкфурту трамваєм 12 зупинки Rheinlandstraß. Розклад тут