Нюрнберг – місто в Баварії з населенням в 500 тис. По українськім міркам в цьому місті максимум трамвай може бути, але це не Україна, тому метро тут є.
Нюрнберзьке метро має три гілки і 46 станцій, загальна довжина колій 36 метрів. Тобто кожні 700 метрів станція, а в Києві станція кожні 1,3 кілометра. Дійсно, в Нюрбергу, зупинки дуже часто:
Почнемо з самої цікавої і молодої лінії U3. Ця лінія маленька – 7 км, 11 станцій, але вона повністю автоматизована. Тобто всіма поїздами керує диспетчер. Автоматизацію було здійснено для зменшення витрати (зарплата водіїв) і ущільнення руху поїздів в піковий час.Для цього було розроблені спеціальні поїзди DT-3 (Siemens):
Фото платформи під час руху поїзда:
Хоча деякі поїзди DT-3 все ж таки обладнані кабінами машиністів, але вони порожні:
На лініях курсують кортокі ( два вагони) і довгі поїзди ( чотири вагони). Найостанніша модель, DТ-3, складаєтья з двох спарених вагонів (кортокий склад) між якими існує перехід, для того щоб пасажири рівномірно розподіялялись по вагонам. Хоча це не так, ту спостерігається така сама фігня як в Києві. Блія дверей давка, а в салоні порожньо:
Салон DT-3 виглядає так:
Щоб дупі не було твердо:
Все для людей. Діромаху між вагоном і платформою теж прикрили. Але двері в таких вагонах ( без машиніста) закриваються автоматично, не зважаючи на те чи заходять ще люди у вагон чи ні. Бездушна автоматика:)
Cтанція U3 Maxfeld, яка залягає ну дуже не глибоко, але розташована в щільній забудові:
Ніяких дверей, ніяких довжилезних ексалаторів…спустився по східцям і все:
Табло на цій лінії повідомляє що буде короткий поїзд ( два вагони):
На кінцевій станції U2 Flughafen ( Аеропорт) платформу навіть з вулиці видно:
Лінія U2 ( 13 км, 16 станцій) з”єднує місто з аеропортом, але між аеропортом і станцією Ziegelstein прокладена лише одна колія, тому сюди доїджає лише половина поїздів на цій лінії. Сама станція:
На станціях ніякої реклами. Якісь цікаві факти:
Або думки розумних людей ( станція Maxfed)
Найстаріша лінія U1, вона ж найдовша ( 18 км, 27 станцій). Лінія не автоматизована, підземка чекає поки закінчиться експлуатаційний термін поїздів DT-1 та DТ-2. Так виглядає DT-2. На кожній станції машиніст виходить з кабіни і контролює висадку/посадку пасажирів, а потім натискає кнопку закриття дверей, яка розташована зовні:
Лінія U1 з”єднує Нюрберг з зовсім сусіднім містом Фюрт ( 100 тися населення).Станція лінії U1 Lorenzkirche ( Церква Лоренца) в самому центрі міста:
На станції Plärrer (Плерер) всі три лінії сходяться, потім на одну зупинку знову розходяться і знову з”єднуються на станції Hauptbahnhof (Залізничний вокзал), Тут підказуют де будуть двері:
Турнекетів немає, можна пройти в метро і без квитка. Контролерів теж не помітив). Квиток ( компанія VGN) діє на всіх видах транспорту в місті :
однаразовий проїзд – 3 євро
чотири поїздки ( треба компастувати) – 10,50
проїздний на день – 7,70, для 1-6 чоловік – 11,50
проїздний на тиждень – 24 ( 1-6 чоловік)
на тиждень – 74,10, для (1-6 чоловік) – 83 євро.